Om Hängmatta Shop
Kort historia om Hängmatta Shop
Det började 2009 med lanseringen av webbutiken: Hängmatta Shop. Under de följande åren har webbutiken expanderat till att även omfatta andra länder. Vi är för närvarande aktiva i mer än åtta länder och levererar till alla länder inom EU.
Under tiden arbetar vi med en grupp bestående av fyra specialister i webbutiken. Detta gör att vi kan ge alla goda råd om hängmattor och möta den långsamt ökande efterfrågan på hängmattor och hängstolar.
Inga fraktkostnader och gratis returer!
Oavsett var du beställer från oss, oavsett om det är en hängmatta, en hängstol eller en komplett hängstol med en standard, betalar du inga fraktkostnader!!
Leverans hanteras av DPD Parcel Service och de ser till att din beställning levereras i tid till leveransadressen. De ser även till att du hålls informerad om status för transporten av din beställning. Du kommer få ett e-postmeddelande med information och eventuellt även ett sms med beräknad leveranstid, så att du kan vara hemma i tid för att ta emot paketet.
365 dagar för att ändra dig
På Hängmatta Shop kan du fortfarande returnera din beställning inom ett år. Om du trots allt inte har tid att använda produkten, eller om du inte har tillräckligt intresse för den, kan den returneras.
Kundtjänst varje vardag!
Från måndag till fredag från 09 till 17 kan du nå kundtjänst via telefon, chatt och e-post. Om du har frågor om din beställning eller om en produkt som du fortfarande vill köpa via vår webbutik, fråga gärna vår kundtjänst. Om vi inte har något svar direkt tar vi reda på det åt dig!